tisdag 17 januari 2012

Medicinen har kommit

Nu är det bara 4 dagar kvar hemma och 5 dagar till op. Idag gick jag till apoteket (igen) jodå det hade kommit in nytt recept, tur att man har frikort ett tag till, annars hade det blivit dyrt. Kalktabletter, B-vitamin, magsårsmedicin (förebyggande) och alvedon. Det var en medicin som de var tvungen att beställa hem så den får jag på torsdag, några sprutor av något slag. Nu får jag se till att inte glömma något hemma, det är klart att jag inte glömmer något.
 Idag har haft ett bakslag med min vikt nedgång, har nog ätit för många kalorier i förhållande till vad jag gjort av med. Får ta nya tag imorgon och i morgon börjar jag med att byta ut några mål med Nutrilett.
Jag har nämt tidigare att jag är glutenintollerant och det kommer jag att dra nytta av i form av att jag inte kommer att hemfalla åt tex Pizza, mackor eller annan mjölmat. Annars finns det inte så många fördelar med att var glutenintollerant.
Nu är det dax att sova,
natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar